piątek, 20 grudnia 2013

Świąteczne stylizacje ze sklepu DanHen+makijaż


Witajcie Kochani!

Dziś będzie post trochę "modowy", ale też trochę makijażowy - jednak wszystko utrzymane w świątecznym klimacie ;) Ostatnio, w ramach współpracy z Babskim Toruniem,  miałam okazję malować piękną Paulinę do sesji zdjęciowej kolekcji ubrań z sieci sklepów dla pań DanHen. Makijaż do tej sesji zrobiłam bardzo uniwersalny, ponieważ zależało nam na tym, by pasował modelce do każdego stroju, a było ich sporo ;) Wykonałam smokey w różnych odcieniach złota, przyciemniony czernią, wykonturowałam twarz, a usta pozostawiłam w kolorystyce "nude". Do wykonania makijażu oczu użyłam paletki Sleek Vintage Romance, ponieważ w jej skład wchodzi wiele pięknych i świetnie napigmentowanych odcieni złota. Dosyć tego pisania, sami oceńcie, jak Paulina prezentuje się w moim makijażu oraz w świątecznych stylizacjach DanHen.




DanHen Toruń



Fot. Julia Górtowska

fot. Julia Górtowska

Fot. Julia Górtowska



Więcej świątecznych stylizacji od DanHen znajdziesz TUTAJ<KLIK>



A tak wygląda makijaż Pauliny z bliska:



Fot. Julia Górtowska


Paleta Sleek Vintage Romance


Jak Wam się podoba całość? Moje serce podbiła biała sukienka z DanHen:) Czekam z niecierpliwością na Wasze typy - piszcie w komentarzach, która ze świątecznych stylizacji spodobała Wam się najbardziej :) <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - bardzo miło mi się je czyta i za każdy serdecznie dziękuję. Jednak mój blog, to nie miejsce na reklamę, więc nie zostawiaj mi linków i nie zapraszaj do siebie, ponieważ będę zmuszona usuwać takie komentarze. Na pewno zajrzę do Ciebie, jeśli po prostu skomentujesz :) Pozdrawiam!