piątek, 13 września 2013

GreenHouse Project Chojnice



 Hej Wszystkim!

Dzisiaj kolejny raz trochę i makijażowo i modowo : )


Chciałabym Wam pokazać efekty mojej współpracy z Agnieszką, moją koleżanką ze studiów, która zajmuje się fotografią i poprosiła mnie o wykonanie makijaży na modelkach do projektu "GreenHouse Project".
 

Sesja odbyła się 15 lipca tego roku w Chojnicach. Biżuterii do sesji użyczyła nam projektantka biżu Saskia, a ubrania udostępnił nam sklep Euromoda Chojnice. Niezwykłości tej sesji dodało niewątpliwie nietypowe miejsce, czyli szklarnia z kwiatami Państwa Thomas. Nasze modelki - Izka i Wiktoria - zostały uczesane przez salon fryzjerski Isis w Chojnicach.

Sesja miała mieć charakter "fashion", ale dość już tego pisania, sami zobaczcie, jak to wyszło ;)

Enjoy! <3


Izka Fot: Glazurowe Fotografie

Izka Fot: Glazurowe Fotografie
Izka Fot: Glazurowe Fotografie
Wiki Fot: Glazurowe Fotografie
Wiki Fot: Glazurowe Fotografie
Wiki Fot: Glazurowe Fotografie
Wiki Fot: Glazurowe Fotografie
Wiki Foto: Glazurowe Fotografie


I jak Wam się podobają zdjęcia? : )

Na koniec kilka fotek backstage'owych, czyli Zalotka w akcji ; )






















I to by było na tyle. Jeśli chcecie zobaczyć cały backstage z tej sesji, zapraszam do obejrzenia filmiku poniżej. Buziaki! : *



11 komentarzy:

  1. wykonałaś kawał dobrej roboty, fantastyczny makijaż :) co do konkursu to serdecznie zapraszam prace można wykonywać do środy (tj.: 18 września) więc jest jeszcze trochę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję za ciepłe słowa :* A co do konkursu, to żałuję, że nie mogłam wziąć udziału, ale w międzyczasie startowałam też w dwóch innych konkursach i nie wyrobiłam się ze wszystkim :( Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się wziąć udział w konkursie u Ciebie :) Tymczasem zapraszam do śledzenia mojego bloga i FB, bo niebawem wrzucę sporo nowości z rzeczonych konkursów ;) Ściskam! :*

      Usuń
  2. o DŻIZAS! Martuucha! :D Gdzieś mi umknęły te zdjęcia wcześniej :O no reewela!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. łoooooo ale genialne foty!!! <3 i makijaże! Wszystko super!! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* Miło, że do mnie wpadłaś :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Zbieram szczenę.. miałam nie klikać tak głośno, ale nie mogę się powstrzymać! Dawno nikt mnie tak nie zaskoczył !!! :D REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń

Proszę, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza - bardzo miło mi się je czyta i za każdy serdecznie dziękuję. Jednak mój blog, to nie miejsce na reklamę, więc nie zostawiaj mi linków i nie zapraszaj do siebie, ponieważ będę zmuszona usuwać takie komentarze. Na pewno zajrzę do Ciebie, jeśli po prostu skomentujesz :) Pozdrawiam!